אז קצת עלי ועל המוטיבציה ליצירת הבלוג הזה-
קוראים לי ענבל סמית, אני מורה לתקשוב, צילום וגרפיקה בבי"ס לחינוך מיוחד, עובדת עם תלמידים לקויי למידה בכיתות ז'- י"ב.
אני מחפשת דרכי הוראה שיכניסו הנאה בלמידה- קודם כל עבור עצמי, כי חשוב שגם אנחנו המורים נהנה מהדרך, נתלהב, ניצור בכייף. וכמובן- עבור התלמידים שלי, שחשוב לי לחבר אותם לתחום התוכן בדרך מהנה ומאתגרת. אחרי הכל- כשאני מתלהבת ממה שאני עושה, התלמידים נדבקים בד"כ בהתלהבות הזו.
אני חיה ונושמת תקשוב, אבל מאמינה בשילובים, ולכן פורמט חדרי הבריחה, שמשלב עשייה פיזית ומתוקשבת בדרך מאתגרת, נראה לי פורמט מנצח.
כן, ואני גם מאמינה שאם כבר התאמצתי ופיתחתי משהו שעובד לי טוב, משהו שאני מאמינה בו, חבל שזה יסתכם בפעילות במסגרת הכיתה שלי. אז אני משתפת אתכם כדי שתיקחו את הבסיס ותייצרו איתו את מה שמתאים עבורכם, כדי שהתכנים יהיו זמינים לכולכם.
את הבלוג, שמשולב בערוץ יוטיוב, אני מתכוונת לפתח בשבועות הקרובים כחלק מפרויקט "YouTube Teachers Academy", פרויקט של גוגל- חינוך, שמטרתו להניע את המורים בשטח להובלה בתחום התקשוב, על מנת לסלול לתלמידים את דרכם במציאות שלנו.
במהלך השנה (2016-7) נערכו במספר בתי ספר פרויקטים של חדרי בריחה. אשמח ללמוד ממי שהתנסה בעניין וממי שיתנסה בהמשך, לשמוע מה היה יותר מוצלח ומה פחות, על מנת לשדרג את הבלוג לטובת כל קהילת המורים.
ליצירת קשר: inbal460@gmail.com
מוזמנים להתנסות, לחשוב יצירתי וליהנות.
ענבל.
קוראים לי ענבל סמית, אני מורה לתקשוב, צילום וגרפיקה בבי"ס לחינוך מיוחד, עובדת עם תלמידים לקויי למידה בכיתות ז'- י"ב.
אני מחפשת דרכי הוראה שיכניסו הנאה בלמידה- קודם כל עבור עצמי, כי חשוב שגם אנחנו המורים נהנה מהדרך, נתלהב, ניצור בכייף. וכמובן- עבור התלמידים שלי, שחשוב לי לחבר אותם לתחום התוכן בדרך מהנה ומאתגרת. אחרי הכל- כשאני מתלהבת ממה שאני עושה, התלמידים נדבקים בד"כ בהתלהבות הזו.
אני חיה ונושמת תקשוב, אבל מאמינה בשילובים, ולכן פורמט חדרי הבריחה, שמשלב עשייה פיזית ומתוקשבת בדרך מאתגרת, נראה לי פורמט מנצח.
כן, ואני גם מאמינה שאם כבר התאמצתי ופיתחתי משהו שעובד לי טוב, משהו שאני מאמינה בו, חבל שזה יסתכם בפעילות במסגרת הכיתה שלי. אז אני משתפת אתכם כדי שתיקחו את הבסיס ותייצרו איתו את מה שמתאים עבורכם, כדי שהתכנים יהיו זמינים לכולכם.
את הבלוג, שמשולב בערוץ יוטיוב, אני מתכוונת לפתח בשבועות הקרובים כחלק מפרויקט "YouTube Teachers Academy", פרויקט של גוגל- חינוך, שמטרתו להניע את המורים בשטח להובלה בתחום התקשוב, על מנת לסלול לתלמידים את דרכם במציאות שלנו.
במהלך השנה (2016-7) נערכו במספר בתי ספר פרויקטים של חדרי בריחה. אשמח ללמוד ממי שהתנסה בעניין וממי שיתנסה בהמשך, לשמוע מה היה יותר מוצלח ומה פחות, על מנת לשדרג את הבלוג לטובת כל קהילת המורים.
ליצירת קשר: inbal460@gmail.com
מוזמנים להתנסות, לחשוב יצירתי וליהנות.
ענבל.
הי, בלוג מדהים נותן המון רעיונות. אני עובדת כמורה בבית חולים ורוצה לעשות חדר בריחה לילדים סוכרתיים. אשמח לעזרה, הכוונה, לרעיונות ולכל דבר כדי להניע את החדש.
השבמחקשוב תודה ויישר כח
כדאי לחשוב מה סיפור המסגרת שאת רוצה ליצור, אם זה משהו שקשור לתהליכי החלמה רגשיים/ נפשיים, תוכן לימודי שחשוב לך להעביר להם, וכו'.
מחקסיפור מסגרת טוב (מותח, מסקרן) ייתן לך את הכיוון לאופי החידות והמשימות.
בעיקרון ככל שעובר הזמן ניתן למצוא יותר ויותר חדרי בריחה באינטרנט, אבל אני תמיד בעד ייצור משהו שהוא מאוד מותאם לאוכלוסיה, לתכנים שמתאימים להם, לרמת הקושי.
תגדירי את המסגרת והשאר יבוא יותר בקלות.
מוזמנת ליצור קשר גם במייל: inbal460@gmail.com
בהצלחה!
תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.
השבמחקהיי אשמח לעזרה או הצעה לתכנון חדר בריחה בנושא זהירות בדרכים לילדי חטיבת ביניים
השבמחק